måndag 26 januari 2009

Ute igen

Idag har garage tiden gått åt till att röja i garaget, så jag skulle kunna ta mig ut med bilen. Anledningen är att jag skulle få hjälp an en kompis imorgon kväll, då de har "hobby" på jobbet.
Jag skall svetsa muttrar på de två pinbultarna som är av, och förhoppningsvis svetsa avgaskammarna, så dom slutar läcka. Har även monterat in två knappar bredvid haldan, och även en kontrolllampa, för att se om backljuset är igång eller ej.


Backade sedan ut bilen med hjälp av startmotorn, och körde upp den på släpet.
Imorgon förmiddag skall min far hjälpa mig att lufta bromsarna, så jag har något mer än handbromsen, som faktiskt tog riktigt fint, trots att jag bara "lekmanna justerat"
På bilderna syns både i utförande med halvljus, och parkering med höger blinkers ansatt.

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare