onsdag 14 januari 2009

Hur kan någon vara så elak!



Idag har jag haft flera nya ansikten i lägenheten...
Först en som gjorde såhär:



Stal alla semesterpengar (guldtior) som låg i folkabussen... Hur faan kan man slåsönder en folkabuss?

Å hur faan kan man bryta sig in hos någon annan mitt på blanka dagen?

Tråkigt!

Men jag blev ju "bara" av med ca 1500 i tior, och nya folkvagnssparbössan...

Sen dom två killarna som kom efter middagen (som jag inte ätit ännu, pga att jag inte känner hunger, är bara förbannad!) som färgade den svart, i jakt på fingeravtryck, och både sko och finger-avtryck är säkrade, och även en ca tid.

Tur att man har uppmärksamma grannar!

Tur i oturen for jag inte till garaget idag, för då hade jag knappast kommit hem före middagen....

Lev å må!

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare