torsdag 15 januari 2009

Kallt och dragit....



Idag visar kvicksilvret på -19 grader, och i morse -24. Så idag är jag lite för "bekväm" av mig för att åka till garaget. Tille helgen skall det bli kring 0 eller kanske någon plusgrad, så då åker jag till garaget. Jag känner ju att jag ändå ligger ganska bra till i tid, så därför unnar jag mig att hålla mig hemma. Jag har hämtat mina bromsrör hos min far, eftersom båda bak kade skurit fast, så nu är som lösa, och har fått sig en slänga med kopparpasta.

Fick hem två gamla Illustrerad motorsport idag. Kul, vissa bubblor, och endel OT bilar/bilder med. KUL :)

Har även råkat köpa ett takräcke, i rättvik igår. Kuus bor ju där, så han hjälper mig med att hämta det.

Är fortfarande förbannad efter inbrottet! Att riskera grovstöld för 1500 unka kronor..... Dumdristigt/djärvt.


Nu är det ju trots allt bara bakbromsmonteringen kvar, och sedan motorn, sen tänker jag försöka starta pärlan! Torde bli startförsök under börjag/mitten av nästa vecka, om allt går enligt planen.

Här har jag laggt upp några lull-lull atiraljer från förr.

Översta kortet syns 52mm motometer 3 i 1 mätare, motometer 52mm varvräknare, och balupunkt radio, med den speciella vw plåten.

Mitten bilden är "sommartanken som kommer att vara monterad i OT bilen.
Med gammla klistermärken från flertalet mackar.
Och sista bilden är en närbild på 3 i 1 mätaren.
ÖL tempen kan ju vara bra att ha koll på när man kör OT och även om extraljusen drar för många ampere :)

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare