söndag 18 januari 2009

Svullen

Idag har jag bara fikat och ätit..... Min systers man har fyllt ojämt, och det skulle ju firas med fika...

Sedan på hem vägen blev det pizza.
Jag känner mig allt för svullen för att göra något kreativt idag.

Dock har jag ringt en god vän för att få lite hjälpsamma tips ang. mina avbrutna pinbultar till höger topp.
Denna bild är iallafall på den vilda 30hästars original motorn.

Har även ringt en herre som har 30hp värmekammare, så det är löst iallafall! Dock tänker jag försöka svetsa mina som redan sitter på plats, för att vara på den säkra sidan skaffas två bättre beg, om dom jag har inte skulle gå fixa.

Har även fått hjälp en en OT herre från "Notchback land" mao den "stad"/samhälle där jag hämtade min 62a "vw 1500" eller Notchback som dom oxå heter (typ3)
Denna herre har gett mig exakta uppgifter på var jag skall göra hål i taket på min bil för att montera sökarlyktan!


Tack mina vänner för hjälpen!

Ha de gött!

Dock kan det ev bli garaget imorron!

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare