fredag 23 januari 2009

Ny motor

Var och hämtade mig en ny motor idag. En 34hästare, med väldigt få gångtimmar... Litte ytrost på avgassystemet, men alla kåpor hade inte en liten färgskavning etc. Superskick!! Och den var redan betald dessutom.... Bara hämta utan att behöva betala....
Fint!



Har pratat med en kille idag, vars far renoverat en splitcab i "mitt samhälle" Burträsk! (bilden nedan beskriver fyndskicket)
Mer info om denna bil kommer! Jag höll på trilla av pinn när jag fick höra om detta.
FÖ så har denna herre (vars far haft en splitcab), köpt en morris av min far 1980, som han renoverade under tidigt 80tal, och fortfarande har kvar.... Skulle vara lite kul att köpa tillbaka en bil som min far ägt, och kört på 70talet! :)

Imorron (idag) Lördag, blir det bildels jakt!

Lev å må!

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare