torsdag 16 december 2010

Brake - jobb?

Bild från i förrgår, när jag varit ute och gått i ca 40 min.... "tomten kom tidigt i år"

-24 gradet

Igår var jag och åkte eftermiddag med ett åkeri med bas i Boliden.

Jobbet verkade inte allt för avancerat och jag skulle nog kunna tänka mig köra där ett tag iallafall.


Så på förmiddagen knuffade jag och Rebecka ut den svarta Judson-ovalen ur garaget, där den stått och gosat till sig i värmen.

Sedan när jag kom hem efter "jobbet" så hämtade jag släpen och lastade upp ovalen som vi tagit till mors-fars.

När jag skulle ner i garaget skulle jag pula in vardagsbilen där bubblan stått..... Hur bra gick det på en skala.... typ -12 inte bra.

Bara att flytta på projekt plåster och ställa den där ovalen stått, och bruxbilen fick tillbaka sin vanliga plats.

Skönt!

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare