måndag 9 februari 2009

Nu först....

Först nu har jag fått tillbaka mina pengar för den 75hästars Porsche motor jag betalade före nyår.
Överföringen av pengarna gick in på hans konto den 30onde december, och idag är det den 9onde februari.... Vilket innebär att han lånat pengarna gratis av mig i en dryg månad....

Först efter jag skickat sms om att polisanmäla honom för bedrägeri så fattade han vad han höll på med....

Men skit samma, nu har jag tillbaka mina pengar iallafall..... Dock var jag nära att köra ner till Stockholm för att driva in pengarna, men det behövs ju inte... Puh :)

Nåväl... Audin är ju som sagt på rep, så nu har jag plockat fram min andra wag motoriserade bruxbil :)

Startade efter ett par timmar på motorvärmare, och en knuff med startladdaren :)
GÖTT!

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare