lördag 7 februari 2009

Kallt

- 23 på mätaren. Klockan är någonstans mellan 22 och 23. Bubblan har stått ute i 3 timmar...
4 sekunder på startmotorn, sen är den igång! Det är fanken bra!

Jag har altså (i snöstormen som varit här) backat ut bilen ur garaget, kört fast, tagit mig loss, kört fast igen, tagit mig loss igen, kört fast en tredje gång, och tagit mig lös. Parkerat bilen, och startat den 3 timmar senare och kör in den i garaget igen...


Det är de som hänt idag.

Det har mest blivit traktorkörning, med tanke på de 25 cm snö som kommit på ett dygn, och mekat "bruxbil". Imorgon blir det skoterkörning, så då blir det inte mkt gjort heller... Har dock hittat bakdelen på den grova kabel jag dragit fram till framhuven. (bakdelen är från säkringshållaren, via säkringen och till en mindre grov kabel.)

Tack och gonatt!

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare