tisdag 10 mars 2009

Tidningskändis?

Har skickat in ett bidrag till Tidningen Klassiker: (www.klassiker.nu)

Här är mitt bidrag


Detta kanske innebär att mitt reportage kommer med i tidningen (knappast troligt)men hoppet är ju det sista som över ger den sjunkande skutan :)
Det har dock inte hänt så mycket på 60a fronten nu, då jag håller på avyttra flera skotrar, och minitraktorn jag har. Detta därför jag har köpt en baklastare. Så nu kan jag lyfta, och bära omkring mina skrotbilar (läs lik) som jag hämtar hem. Förr har detta varit en väldigt avancerad historia att få av bilarna från släpet, då jag fått bygga en egen travers va spännband och lyfta/sänka med... väldigt farligt, men jag har ju klarat de oxå :)

Har tyvärr varit extremt värdelös på att läga in bilder i bloggen, men litte bättre blir det nu!
Det blir flera vinterbruxare på rad, ty jag har inte legat av mig på fotandet, det är bara "framkallandet" som jag varit slö med!En Audi 50. Hur vanliga är dom nu för tiden?? Inte alls! Det syns ju ganska bra på denna, varför flertalet är borta... Rosten hade en tendens att bita i ordäntligt. Dock såg jag en ny höger framskärm utannonserad i senaste Classic motor. Dock passar den oxå polo, vilket man ju kan förstå om man kollar på dem; därför var jag ju tvungen att ta ett kort på ratten oxå.

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare