onsdag 4 mars 2009

Al-Qaida i Skellefteå

Jag hade lovat mig själv för flera år sen att jag ALDRIG mer skulle besikta bilen på SBP i Skellefteå. Därför har jag varit kund hos besiktningen i Ånäset, Norsjö, och Umeå (mellan 7 och 14 mil enkel resa för att besikta bilen)
Men det är det värt, för jag är en man med principer, och principer rubbar man inte på....

Detta löfte har jag hållit, men med denna bil tänkte jag att staans besiktning skulle få en andra chans; jag lättade på mina principer, med ett katastrofalt resultat.

Men dom är ju tammefaaan terrorister! Så, alla nätpoliser som sitter och surfar runt för att hitta terrorister, åk till plåtvägen i Skellefteå, där hittar ni flera!!

Jag ÄR bitter.....
Usch! + att jag har inte ätit någon speciell middag, gör väl knappast att man är på bättre humör...

Så nu är det bara till att släcka alla mina tvåor jag fick på besiktningen (jag slapp ju spanskaflaggan iaf) å tuta å köra, men det får jag ju ändå göra en månad nu iallafall!

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare