onsdag 18 mars 2009

Smältföre

Snön smälter i en takt jag aldrig kunnat gissa!!

Fy! Flera veckor tidigare än vad det brukar, trots att vi i år fått rekord mycke snö, så verkar den också vara borta rekord fort....

Har fixat de flesta felen på bilen (bara svetsningen kvar) så nu är hjullagren ansatta, framhuvslåset lagat, och bromsslangen omdragen.

Idag har jag sökt jobb, så vi får se hur det blir med asfalteringen i sommar. ABL har räknat hem de flesta vägverket beläggningar, så jag har sökt hos dem.

Lilltraktorn är såld, och baklastaren har fått göra sitt jobb, riktigt bra!
Att jag inte köpte en sådan på en gång... Otroligt, men "learning by doing".... "Löörning baj dooing"....

Bilder på härliga vinter (vår, snyft) bruxare kommer!

Hejsan!

1 kommentar:

Grandprix 63 sa...

Hej! Jag har varit här och "lånat" en bild av din OT-panna för ett blogginlägg.Läs mer här!

Ha det bra!

 
gästbok och besöksräknare