söndag 24 maj 2009

äntligen lite bilder.












Stefans fina 51a. Skall bli åkbil i sommar..... (?) :)









Kuus mycket fina original 63a. Med 10 tusen 520mil på mätaren, Dock har han tyvärr sänkt bilen, men det ser faktiskt himla bra ut!

Lite lämpliga options oxå.














Min 70a dubbeldörrs panel.

Vid sitt nya hem mellan Falun och Borlänge.
Jag har aldrig haft så stor ångest över att sälja en bil som denna. Ett riktigt bra objekt, mycket lite som behövde fixas före bes.
Men... jag har annat i sikte, och denna var en bra slant i, så då fick den stryka på foten.


Jonas två andra bilar.
En "58" soltak och en 65a ratlook.




















Demians dubbelhytt, som jag fick provköra!!!! :) Första gången jag körde en split typ2. Har åkt en 23fönsters lyx tidigare. Men att köra (och slå huvudet i taket vid urstigning) Yeee


356 Abromstrumma





























Oval, med mycket bra stuk!























Kvälls kaffe i Ludvika. En tradition som inte skall brytas!











Opel Olympia, PICKIS! Råå!
Även om jag inte är en opelfantast av jätte mått....

















Röd och vit bubbla, en en 50 talare och en, en 60 talare.




















Två pickisar lämnade åt sitt öde. Båda torde vara 73-75or.

Båda sunkiga.

























Tänkte tanka på esso i LOS på hemvägen...
Men där var tankarna sinade för länge sen.













Även Macken i Överhogdal Hade stängt. Ljugarbänkarna var halverade, från 4 till 2. Även lögnarna har fått annat för sig.























Sista bilden är:
VW verkstadshandbok del1
OBS DEL 1!!!!!!!!!!!! Har aldrig sett en liknande förr. Bara del 2 och modernare dito.

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare