tisdag 14 april 2009

Lägenhetskontroll

Skulle på lägenhetsvisning idag, åkte dit, men det fanns ingen mäklare där... Konstigt tyckte jag, men då insåg jag att jag var ute 2 dagar för tidigt..... jaja, bättre i tid än för sent :)

Har varit i garaget idag å skottat tak idag, snön (den lilla som ligger kvar) är väldigt tung nu, och det läker in i carporten där jag har traktorn, så det var bäst att få stopp på droppandet.

Igår var jag och hämtade en köpmandisk och en kassaappart (helt i rostfritt) som jag ska ha på den blivande Esso macken. I denna disk skall det ligga 100% Vw godis. Doch hade gubben spräckt två av 4 glas, nu när han skulle ta fram den. INTE BRA!!! men jag fick med flera rutor, så det får bli till att fixa till dessa senare.

Bilder kommer! Tack å hel leverkaka.... :)

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare