måndag 6 april 2009

Fika

Denna bild kunde skådas genom den gamla "vågiga" glasruta som sitter på andra våningen på staans enda motorfik! Gammal "hardtop" i förgrunden, och en modern broder ala cabriolet bakom.


Tog bubblan!
Den gick klanderfritt till staan, och efter att ha hämtat pengar hemma, så inställde jag mig på kondiset. Jag var tredje man på plats, Robert å Robert var före.

Efter att pratat med en "slavisk läsare" av bloggen, roligt och för mig givande, då jag ju inser att den måste uppdateras mycket oftare!!!
Här en 50talare, utanför husses arbete.Denna är av modernt, otvättat bruxslitet skick. Kan ju dock vara en 70 eller tillochmed 80 talare som slinker med.

Vidare har jag förfrågat en klubbkompis om lite hjälp med bubblan, för att få de sista "plåstret" på bilen, ty den skall ju gå genom besiktningsorganet utan brister.

I detta lär jag återkomma senare.




Konstateras kan att det tog ca 3 timmar att sälja bussen. Och hade jag haft 20 till hade jag haft 300´000 på kontot inom en snar framtid, för så många som ringt, och mailat.... Det är sjukt! Men kul! "fortsättning följer"

Detta var kvällen, nu är det tax att lägga huvudet på kudden! Sov gott!

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare