onsdag 17 november 2010

Prov och test





Måste pröva att skriva litte.

Jag har varit på möte "trafiksäkerhetsnätverk skellefteå" ikväll. Jag hade anmodat arr. att mota dit överkuckun inom snöröjningen i kommunen. Han var där och fick svara på frågor osv, vilket jag tycker var lyckat. Våra åsikter gick isär, bland annat att man från kommunens sida tyckte att man ska skylla "snökaoset" på snöröjjarna, men jag tycker verkligen inte att de som forslar bort snön ska hängas ut över detta, det är ett ansvar som ansvariga ska bära, men detta tyckte inte dom.

Nu har jag skrivit ett inlägg som jag inte hade tänkt göra i bloggen, gällande allt annat än Bilar hobby och nostalgi, mera politik och dagsaktuella problem, något som jag haft för avsikt att hålla utanför denna blogg, men nu har jag skrivit av mig, så nu klarar jag två år till :)

Bild: Ska få se min älskling innom närmsta veckan, även hämta hem dessa två mopeder som jag köpt tidigare i höst. Den ena en DKW Hobbyroller 70 och den andra en NSU Quickley T

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare