lördag 20 november 2010

Dalarna och Borås

t


Nu är jag i Vedevåg, där jag ska sova i natt.
Dagen har jag börjat hos Martin o Mia i trakterna kring Kilafors.

Sedan åkte jag på marknad på Borlänges travbana, väl där, inser jag efter en stund att 21/11 är inte idag, utan imorgon.... FAIL!!!!

Så, jag ringer Busskungen NO1 i Swedala rike, Demian som ju bor utanför Borlänge.

Han är som alltid gästvänlig och tar sig an denna vilsna norrlänning, som ju har turen att få finna sig på rätt sida dalälven hela dagen :)

Vi pratade gröna baybussar, och här har vi den snyggaste original färgen!!!

t2d har denna inne för sänkning, blir nog otroligt bra när dom e klara. Deras sida:
http://www.type2detectives.com/

Arbetsfordon är på tapeten här en SJ pickis, och även Anton´s split (Antonne) på MB forumet. Så här ledsen såg den ut när den stod i klutmarkstation, när stoor tras ägde den.

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare