måndag 30 november 2009

helgen


Jo, men visst var helgen kul!
Anton, Fredrik, Leif och Robert kom till mig först för en liten pruttare av glögg. Vi surrade och kollade på bilder och filmer från sommaren.

Glömde faktiskt att visa Porsche motorn som står i källaren, men men.....

Sedan drog vi vidare och där väntade varm mat och en varm bastu (för de som inte glömde sina bastugrejjor såsom kläder handduk duschkräm etc...) Men jag kom ju ihål mina 2.8or iallafall....

Sedan blev det station, vilket var trevligt. Fick dock köa nästan 40 minuter för att få ut jackan, dåligt station 8!


Kolla in denna vagn! Den är ett bevis på att man kan lägga ner mycket energi för att nå dit man vill tycker jag.

Nästa helg ska jag åka å kika på en Saab 96 1965. Pepp!

Denna bild kommer från:
http://www.saabklubben.se/?q=sv/node/192

sen äre "bara" att bestämma sig för vilket stuk man ska köra.

Mao, rally stuk, med många extra ljus, rallyfälgar huvrem, kartläsarlampa dekaler, sportratt, sportmätare, halda osv.

Eller vinterstuk, ett par extra ljus, takräcke med ett par gamla träbobbar, tegsnässkidor, kylarmaskering osv.

Eller original.

Vi ser väl hur det blir

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare