fredag 8 januari 2010

Kristider

Nu är det kristider hos mig!

Jag har borta kabelt mellan telefon och datorn, jag har sjukt många (500) bilder på luren som ska in, och flertalet upp på bloggen, men vad gör man utan kabeln!!!==????!!!!

Shit!

Men jag har varit ute å rullat med 50an idag, och även kört 72a dubbeln (militären)

Så även v4an som inte ville starta dagen till ära.
Det blir en ordäntlig ventiljustering och då hoppas jag att det räcker med det och genomgång av förgasaren. Troligen skit och gamla avlagringar som skapar oro.

Falufyndet (splitradion) har kommit hem efter lagning hos falmarkshedens speedshop.
MYCKET BRA "killar" på speedshopen! Extremt duktig med svetsen, man kan bara drömma sig iväg att kunna trolla likt shopägaren själv.

Det blir nog inte rally stuk på v4an utan thermos stuk på den oxå..... Faan att det ska vara så svårt att släppa taget om thermosen..... :)

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare